Κατά τη διάρκεια της θεματικής εβδομάδας έλαβαν χώρα ποικίλες ενδιαφέρουσες αλλά και χρήσιμες για τους μαθητές μας δράσεις και εισηγήσεις. Η εθελόντρια του Ερυθρού Σταυρού κ. Χρύσα Ράπτη παρουσίασε με τρόπο βιωματικό στους μαθητές την παροχή Πρώτων Βοηθειών. Η κ. Κογκίδου Δήμητρα, Καθηγήτρια- Κοσμητόρισσα της Παιδαγωγικής Σχολής στο ΑΠΘ μετά την πολύ ενδιαφέρουσα εισήγηση για τα έμφυλα στερεότυπα στην εκπαίδευση και την επαγγελματική επιλογή και αποκατάσταση , συζήτησε με τους μαθητές και τους έδωσε τροφή για σκέψη! Τις ευχαριστούμε θερμά για τις τόσο χρήσιμες σκέψεις και πληροφορίες που αντάλλαξαν με τους μαθητές μας. Ένα μεγάλο μπράβο , όμως, αξίζουν και οι μαθητές και οι γονείς του σχολείου μας για τη συγκέντρωση δεμάτων κεριών τα οποία παραδόθηκαν στην κ. Αμανατίδου Μαργαρίτα προκειμένου να προσφερθούν για λατρευτικούς σκοπούς στο Πατριαρχείο στην Κωνσταντινούπολη.
[Best_Wordpress_Gallery id=”24″ gal_title=”ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ”]
